Här på bloggen hittar du några av de många odlingsvärda växter som jag brukar rekommendera mina kunder. Jag delar också med mig av tips på växtkombinationer, inspirerande trädgårdsböcker och annat smått och gott.
Titta gärna in på min hemsidor www.tradgardsformivast.se och www.kaprifolresor.se Mycket nöje!

torsdag 3 oktober 2013

Föredrag - Engelska trädgårdar



Redan Shakespeare skrev på sin tid om sitt hemlands trädgårdar. Idag lockar de hundratusentals besökare varje år.
Njut av den engelska trädgårdskonsten på bildföredraget Engelska trädgårdar hos Hortikulturens vänner i S:t Jakobs församlingshem vid Heden i Göteborg, 30 oktober, 18.30. Anmälan senast den 10 oktober till 0735 808522 (helst sms) eller info@hortikulturen.org. Kaffe och bulle serveras. Ingen avgift för medlemmar.
Välkomna!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar